توجه کنید

اسلایدر

دانشجو افغانستان وبلاگ

این وبلاک درخدمت برادران پشتوفارس دری تاجیک هزاره ازبک پشیان و...... دیگر دوستان میباشد امیدوارم لحظاتی خوشی سپری کنید

توجه کنید

 

نجیب الله جان ازافغانستان ولایت سری پل میگوید

 

غريبي بس مرا دلگيري دارد

 

فلک برگردنم زنجيريدارد

 

بيا ازگردنم زنجير بردار

 

که غربت خاکي دامنگيريدارد

 

 

 

 

 

سیدرحمان ازازافغانستان ولایت غزنی میگوید

 

ما مال نداريم که هي فخر فروشيم:

 

 

اموال نداريم که بر فقر بپوشيم

 

داريم گرانمايه ترين ثروت عالم:

 

يک دوست که آنرا به جهاني نفروشيم

 

 

 

 

علی از ایران شیرازمیگوید

 

خداي مهربان، خواندمت،پاسخم دادي؛

 

 به تو تکيه کردم، نجاتم دادي؛

 

به تو پناه آوردم، کفايتم کردي؛

 

خداي من، چگونه نااميد باشم

 

در حالي که تو همه اميد مني

 

 

 

 

سحر جان میگوید

 

 وقتي که بچه بودم گل بوي ديگري داشت0

 

واين آسمان آبي گلهاي بهترداشت.

 

وقتي که بچه بودم غم رنگ ديگرداشت.

 

اين زندگي برايم آهنگ ديگري داشت.

 

 

 

 


سخی نظری وطن دوست

نظرات شما عزیزان:

مهدی
ساعت1:27---21 آبان 1392
دوستان مثل مداد رنگی به زندگی رنگ می بخشن.ممکنه من رنگ مورد علاقه ات نباشم اما امیدوارم یه جایی برای تکمیل نقاشیت به دردت بخورم
پاسخ:سلام برادر عزیزم میرسی که بهم سرزدی وب تونم دیدم قشنگ بود انشاالله موفق باشی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

[ یک شنبه 19 آبان 1392برچسب:,

] [ 12:29 ] [ سخی نظری وطن دوست ]

[ ]